Victron Orion-Tr Smart DC-DC galvaniškai izoliuotas įkroviklis

206,92 315,80 

Orion-Tr Smart galvaniškai izoliuotas įkroviklis, skirtas buitinio akumuliatoriaus įkrovimui nuo automobilio generatoriaus ir startinio akumuliatoriaus.

Produkto kodas: Victron-Orion-Smart-Chrgr-Is Kategorijos: , Žymos: ,

Aprašymas

Victron Orion-Tr Smart DC-DC įkroviklis, tai profesionalus 3 lygių prisitaikantis akumuliatorių įkroviklis su integruota Bluetooth funkcija ir apsauga nuo trumpojo jungimo. Įkroviklis tinkamas naudoti 12V arba 24V sistemose su rūgštiniais arba ličio jonų fosfato (LiFePO4)  akumuliatoriais. Galima rinktis skirtingus modelius pagal galingumą (iki 400W). Norint padidinti išėjimo galią galima lygiagrečiai sujungti reikiamą įkroviklių skaičių.

Įkroviklis skirtas naudoti transporto priemonėse su daugiau, negu vienu akumuliatoriumi, pvz. startiniu ir buitinėms reikmėms skirtu akumuliatoriumi. Buitinio akumuliatoriaus įkrovimas vyksta iš automobilio generatoriaus ir startinio akumuliatoriaus judėjimo metu. Buitinis akumuliatorius, tai toks akumuliatorius, prie kurio yra prijungtas 12-24 VCD / 230 VDC įtampos keitiklis.

Rinkitės iš tokių galimų DC-DC įkroviklių modelių:

  • 12/12-18 (220W) – 12 VDC-12 VDC – 18A (220W)
  • 12/12-30 (360W) – 12 VDC-12 VDC – 30A (360W)
  • 12/24-10 (240W) – 12 VDC-24 VDC – 10A (240W)
  • 12/24-15 (360W) – 12 VDC-24 VDC – 15A (360W)
  • 24/12-20 (260W) – 24 VDC-12 VDC – 20A (260W)
  • 24/12-30 (360W) – 24 VDC-12 VDC – 30A (360W)
  • 24/24-12 (280W) – 24 VDC-24 VDC – 12A (280W)
  • 24/24-17 (400W) – 24 VDC-24 VDC – 17A (400W)

Galvaninė izoliacija

Victron Orion-Tr Smart DC-DC įkroviklis yra galvaniškai, kas užtikrina elektrinį saugumą ir leidžia tarpusavyje sujungti skirtingas elektros sistemas. Galvaniška izoliacija yra svarbi, nes ji padeda išvengti elektrinių grandinių sujungimo tarp automobilio elektrinės sistemos ir kitų prietaisų, kurie gali turėti skirtingus potencialus. Tai svarbu siekiant išvengti potencialių gedimų, sutrikimų arba, svarbiausia, saugumo problemų.

Jei automobilyje naudojamas DC-DC įkroviklis be galvaninės izoliacijos, gali kilti tokios problemos:

  •  Įkraunant papildomą bateriją be galvaninės izoliacijos, galima sukurti galvanišką jungimą tarp automobilio elektros sistemos ir įkraunamo prietaiso. Galvaniškas jungimas yra elektros jungimo būdas, kai yra tiesioginė elektrinė sąveika tarp dviejų skirtingų potencialų turinčių sistemų arba įrenginių. Tai reiškia, kad yra tiesioginė elektros grandinė, kuri jungia dvi ar daugiau sistemų, kurios turi skirtingus elektrinius potencialus. Tai gali lemti įvairius gedimus, įskaitant įtampų nestabilumą, elektros grandinių sutrikimus ar net gedimus automobilio elektronikoje.
  • Įkroviklis be galvaninės izoliacijos gali paveikti kitus automobilio elektroninius prietaisus, įskaitant variklio valdymo sistemą, saugos sistemas ir kitus jutiklius.
  • Įkraunant akumuliatorius be galvaninės izoliacijos gali atsirasti problemų, tokių kaip įtampų svyravimai arba akumuliatoriaus cheminėje struktūros pažeidimai, kas gali sutrumpinti akumuliatoriaus tarnavimo laiką.

Victron Orion-Tr Smart DC-DC galvaniškai izoliuoti įkrovikliai yra suprojektuoti taip, kad būtų atsparūs galvaniškam jungimui tarp šaltinio ir įkraunamo prietaiso. Tai užtikrina, kad elektros energija būtų perduodama tik iš šaltinio į įkraunamą prietaisą, nejungiant abiejų sistemų potencialų. Tai padidina saugumą ir apsaugo nuo galimų gedimų.

Victron Bluetooth Smart

Orion-Tr Smart įkroviklio būseną galima stebėti savo išmaniajame įrenginyje prisijungus per Bluetooth. Taip pat galima keisti nustatymus (konfiguruojamas įkrovimo algoritmas), atnaujinti prietaiso programinę įrangą, matyti įspėjamuosius ir aliarminius pranešimus.

Prisitaikantis 3 lygių įkrovimo algoritmas

  • Negiliai iškraunant rūgštinius akumuliatorius svarbu užtikrinti trumpą absorbcinio įkrovimo laiką, kad apsaugoti akumuliatorių nuo perkrovimo. Po gilaus iškrovimo absorbcinio įkrovimo laikas automatiškai prailginimas užtikrinant pilną akumuliatoriaus įkrovimą.
  • LiFePO4 akumuliatorių aborbcinis įkrovimo laikas yra fiksuotas. Gamykliškai nustatytos 2 val., tačiau šį parametrą galima keisti.
  • Galima nustatyti fiksuotą išėjimo įtampą.

EURO5 ir EURO6 transporto priemonės su išmaniais generatoriais

EURO5 ir EURO6 standartus atitinkantys automobiliai dažnai turi išmaniuosius generatorius, naudojančius specialų dažnio metodą, kuris perduoda kitoms elektronikos sistemoms informaciją apie tai, kad variklis yra išjungtas. Tai automatizuoto energetinio valdymo sistemos dalis, kurios tikslas yra efektyviai tvarkyti elektros energijos srautus automobilyje. Kai automobilio variklis yra įjungtas, automobilio energetinė sistema veikia normaliai, aprūpindama reikalingą elektros energiją visoms automobilio sistemoms ir įrenginiams. Kai variklis yra išjungtas, generatorius gali generuoti specialų dažnį arba moduliuotą signalą, kurį nuskaitę kitos elektroninės sistemos, atitinkamai reguliuoja savo veikimą, pvz. sumažina energijos naudojimą arba persijungia į tam tikrą režimą, kad optimaliai tvarkytų elektros energiją.

Šia funkcija naudojasi ir Orion įkroviklis, kuris nustatęs variklio atsijungimą, sustabdo akumuliatoriaus įkrovimo procesą ir tuo apsaugo startinį akumuliatorių nuo išsikrovimo.

Jeigu automobilio generatorius negeneruoja specialių signalų, įkrovikliui galia įrengti jungiklį S1 (žr. pav. toliau), su kuriuo galima įjungti / išjungti įkrovimo procesą.

Victron Orion Smart įkroviklis - pajungimo schema

220 W – 280 W modelių techninė specifikacija

12/12-18 (220W) 12/24-10 (240 W) 24/12-20 (240W) 24/24-12 (280W)
Įėjimo įtampos ribos 8-17 VDC 8-17 VDC 16-35 VDC 16-35 VDC
Išsijungimas dėl per mažos įtampos 7 VDC 7 VDC 14 VDC 14 VDC
Pakartotinis įsijungimas po atsijungimo nuo žemos įtampos 7,5 VDC 7,5 VDC 15 VDC 15 VDC
Nominali išėjimo įtampa 12,2 VDC 24,2 VDC 12,2 VDC 24,2 VDC
Išėjimo įtampos ribos 10-15 VDC 20-30 VDC 10-15 VDC 20-30 VDC
Išėjimo įtampos tolerancija +/- 0,2 V +/- 0,2 V +/- 0,2 V +/- 0,2 V
Nominali išėjimo srovė prie nominalios išėjimo įtampos ir 40 °C 18 A 10 A 20 A 12 A
Didžiausia išėjimo srovė (10 sek.) prie nominalios išėjimo įtampos atėmus 20% 25 A 15 A 25 A 15 A
Išėjimo trumpo jungimo srovė 40 A 25 A 50 A 30 A
Nominali išėjimo galia prie 25 °C 280 W 280 W 300 W 320 W
Nominali išėjimo galia prie 40 °C 220 W 240 W 240 W 280 W
Efektyvumas 87 % 88% 88 % 89 %
Elektros naudojimas be apkrovos < 80 mA < 100 mA < 100 mA < 80 mA
Elektros naudojimas palaikymo režime >1 mA >1 mA >1 mA >1 mA
Galvaninė izoliacija 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso
Veikimo temperatūros ribos -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C)
Drėgnumas Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato
Svoris 1,3 kg 1,3 kg 1,3 kg 1,3 kg
Matmenys 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 70 mm
Apsaugos klasė IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona)

360 W – 400 W modelių techninė specifikacija

12/12-30 (360W) 12/24-15 (360 W) 24/12-30 (360W) 24/24-17 (400W)
Įėjimo įtampos ribos 10-17 VDC 10-17 VDC 20-35 VDC 20-35 VDC
Išsijungimas dėl per žemos įtampos 7 VDC 7 VDC 14 VDC 14 VDC
Pakartotinis įsijungimas po atsijungimo nuo žemos įtampos 7,5 VDC 7,5 VDC 15 VDC 15 VDC
Nominali išėjimo įtampa 12,2 VDC 24,2 VDC 12,2 VDC 24,2 VDC
Išėjimo įtampos ribos 10-15 VDC 20-30 VDC 10-15 VDC 20-30 VDC
Išėjimo įtampos tolerancija +/- 0,2 V +/- 0,2 V +/- 0,2 V +/- 0,2 V
Nominali išėjimo srovė prie nominalios išėjimo įtampos ir 40 °C 30 A 15 A 30 A 17 A
Didžiausia išėjimo srovė (10 sek.) prie nominalios išėjimo įtampos atėmus 20% 40 A 25 A 45 A 25 A
Išėjimo trumpo jungimo srovė 60 A 40 A 60 A 40 A
Nominali išėjimo galia prie 25 °C 430 W 430 W 430 W 480 W
Nominali išėjimo galia prie 40 °C 360 W 360 W 360 W 400 W
Efektyvumas 87 % 88% 88 % 89 %
Elektros naudojimas be apkrovos < 80 mA < 100 mA < 100 mA < 80 mA
Elektros naudojimas palaikymo srovė > 1 mA > 1 mA > 1 mA > 1 mA
Galvaninė izoliacija 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso 200 VDC tarp įėjimo, išėjimo, ir korpuso
Veikimo temperatūros ribos -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C) -20 to +55 °C (derate 3 % per °C virš 40 °C)
Drėgnumas Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato Didžiausias 95 %, be kondensato
Svoris 1,6 kg 1,6 kg 1,6 kg 1,8 kg
Matmenys 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 70 mm 130 x 186 x 80 mm
Apsaugos klasė IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona) IP43 (elektronikos dalys), IP22 (jungčių zona)

Papildoma informacija

Papildoma informacija

SvorisN/A
Užsakymo variantai

12/12-18 (220W), 12/12-30 (360W), 12/24-10 (240 W), 12/24-15 (360 W), 24/12-20 (240W), 24/12-30 (360W), 24/24-12 (280W), 24/24-17 (400W)

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Victron Orion-Tr Smart DC-DC galvaniškai izoliuotas įkroviklis”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojame įsigyti