Aprašymas
Victron VE.Bus BMS V2 – tai naujos kartos akumuliatorių valdymo sistema (toliau BMS), skirta Victron 12.8 V ar 25.6 V LiFePO4 akumuliatoriams. Energijos kaupikliai gali būti jungiami nuosekliai, lygiagrečiai arba nuosekliai/lygiagrečiai ir pritaikyti 12 V, 24 V arba 48 V sistemai. Maksimalus sujungtų akumuliatorių skaičius sistemoje yra 20 vnt. Didžiausia Victron akumuliatorių baterijos talpa 12 V sistemoje gali būti iki 84 kWh ir iki 102 kWh – 24/48 V sistemose.
VE.Bus BMS V2 įrenginys komunikuoja su vidine Victron LiFePO4 akumuliatorių balansavimo bei stebėjimo sistema ir esant akumuliatorių avariniam režimui nutraukia apkrovų maitinimą iš akumuliatorių baterijos ar atjungia akumuliatorių įkrovimą. VE.Bus BMS V2 skirtas Victron įrenginiams, turintiems VE.Bus ir VE.Can prievadus.
VE.Bus BMS V2 ypatybės
Siekiant užtikrinti patikimą ir saugų LiFePO4 akumuliatorių eksploatavimą, būtiną stebėti jų celių įtampą ir temperatūrą bei nutraukti iškrovimą ar įkrovimą, esant per žemai ar aukštai įtampai ir temperatūrai. Akumuliatoriaus atskirų celių temperatūrai ar įtampai pakilus/nukritus aukščiau arba žemiau nustatytos vertės, akumuliatorių balansavimo ir stebėjimo sistema šią informaciją perduoda į VE.Bus BMS V2 sistemą, o pastaroji komunikuodama su įtampos keitikliais, įkrovikliais ar saulės įkrovimo valdikliais, užtikrina šių įrenginių atjungimą ir akumuliatorių apsaugą nuo per gilaus iškrovimo, perkrovos ar veikimo žemoje arba aukštoje temperatūroje.
Priklausomai nuo gautos informacijos apie akumuliatoriaus būklę, VE.Bus BMS V2 atlieka tokius veiksmus:
- Aktyvuoja garsinį prieš aliarminį signalą, įspėjantį apie per žemą akumuliatoriaus celių įtampą.
- Esant per žemai celių įtampai atjungia įtampos keitiklius ar nuolatinės srovės apkrovas, maitinamas per Victron BatteryProtect.
- Esant per aukštai celių įtampai arba per žemai/aukštai temperatūrai atjungia įkroviklius ir saulės įkrovimo valdiklius.
Įrenginyje yra įrengtas nuotolinis įjungimo/išjungimo gnybtas, skirtas greitam visos prie akumuliatorių prijungtos įrangos rankiniam atjungimui. Šis gnybtas turi H ir L išvadus, kurie gamykliškai yra užtrumpinti laidu. Tai reiškia, kad apkrovos ir įkrovimo išėjimai yra valdomi tik automatiškai pagal signalus iš akumuliatorių balansavimo ir stebėjimo sistemos. Tarp šių išvadų įrengus jungiklį, galima rankiniu būdu atjungti visas apkrovas ir nutraukti akumuliatorių įkrovimą.
VE.Bus BMS V2 LED indikacija
- Mėlyna lemputė (Status), užsideganti kas 10 sekundžių, reiškia, kad BMS veikia sklandžiai;
- Raudona lemputė (Temp or Cell>4V) užsidega esant per didėliai akumuliatorių celių įtampai (>4 V) arba per aukštai temperatūrai;
- Mėlyna lemputė (Cell>2.8V) praneša apie tai, kad akumuliatorių celių įtampa yra didesnė už 2.8 V.
Techninė specifikacija
VE.Bus BMS V2 | BMS300200200 |
Įėjimo įtampos ribos | 9 - 70 VDC |
Naudojama srovė - normaliam veikimo režime | 10 mA (neįtraukiant apkrovos atjungimo srovės) |
Naudojama srovė - esant žemai celės įtampai | 2 mA |
Naudojama srovė - išjungus nuotolinį įjungimo/išjungimo terminalą | 1.50 mA |
Veikimo temperatūrų ribos | -20 to +50 °C |
Drėgnumas | Didžiausias 95 % (be kondensato) |
Apsaugos klasė | IP20 |
Korpuso medžiaga | ABS |
Spalva | Juoda matinė su mėlynu lipduku |
Svoris | 120 g |
Matmenys | 23.8 mm x 94.5 mm x 105.5 mm |
Saugumo standartas | EN 60950 |
Taršos standartas | EN 61000-6-3, EN 55014-1 |
Atsparumo standartas | EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 |
Automobilinis standartas | EN 50498 |
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.